ZASADY ZAMAWIANIA RECEPT
- Pacjenci zadeklarowani do Przychodni mają możliwość składania zamówień na recepty bez osobistej wizyty lekarskiej:
- poprzez pozostawienie zamówienia na recepty w rejestracji Przychodni.
- Bez kontaktu z lekarzem można otrzymać wyłącznie recepty na leki stałe, stosowane w chorobach przewlekłych przez pacjentów w stanie stabilnym, odnotowane wcześniej w dokumentacji medycznej.
- W przypadku leków zleconych przez lekarza z poradni specjalistycznej lub szpitala należy dostarczyć do Rejestracji „Informację dla lekarza kierującego POZ” - od lekarza specjalisty lub wypis ze szpitala.
- Bez kontaktu z lekarzem nie można otrzymać recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe oraz antybiotyki.
- Leki mogą zostać wypisane wyłącznie osobom ubezpieczonym, w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ w danym dniu.
- Lekarz rodzinny nie może wystawić recepty dla pacjenta podczas jego pobytu w szpitalu bądź innej placówce długoterminowej opieki zdrowotnej.
- Receptę można odebrać w rejestracji danej Przychodni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia:
- osobiście, po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem
- poprzez osobę upoważnioną wcześniej do odbioru recept lub do dostępu do dokumentacji medycznej.
- W tej formie nie przyjmujemy próśb o skierowania, wnioski i zaświadczenia.
UWAGA: Prosimy podać wszystkie potrzebne leki na maksymalnie 3-miesięczną kurację, imię i nazwisko, PESEL oraz aktualny adres zamieszkania.